štvrtok 3. februára 2022

MODERN QUILT - FEBRUÁR

 (Príspevok obsahuje reklamu)


Ani sme sa nenazdali a už je tu február. Od začiatku tejto série som Vám dávala odkazy hlavne na návody, ktoré sú platené. Dnes by som to chcela trošku zmeniť a ukázať návody, ktoré sú zdarma. 

Ale aj tak Vám ako prvý ukážem quilt, ktorého návod je potrebné si zakúpiť. Je to quilt od Andrea Tsang Jackson z 3rd Story Workshop. Quilt sa volá Expres Post. Nebol by to krásny quilt pre listovú kamarátku?... vlastne píšu sa v dnešnej dobe ešte vôbec listy, keď máme maily, SMS, Whats up.....?


Veľa návodov zdarma sa dá stiahnuť na stránkach výrobcov látok. Tak zopár z nich si ukážeme. 

Napríklad tento Floating Prisms Quilt, zo stánky Robert Kaufman. Je síce z jednofarebiek, ale bol to pekný quilt aj zo zbytkových látok. 



 

 Tabby Mountain od Tula Pink - je ohňostrojom farieb, neviem, či ja osobne by som sa do takého, farebne žiarivého, quiltu pustila, ale svojim spôsobm je krásny. 


A keď sme už u Tulla Pink, tak jej Anchors Aweigh je ako stvorený pre malého ale aj trošku väčšieho námorníka. 



Cincinnati Quilt od SuzyQuilts vhodný aj pre začiatočníčku. A bol by to určite krásny detský quilt.



 Art Galery Fabrics - veľmi rada šijem s ich látkami. Ich haptika je úplne iná ako iných výrobcov. AGF vyrába látky v popelínovej kvalite a sú /subjektívne) prekrásne. Škoda, že u nás je ich sortiment skôr obmedzený.  Tak napríklad Growing Lands



  Tento detský quilt Twinkle Stars od AGF síce až tak moderný nie je, ale je jednoducho rozkošný a stojí za pozretie. 



Tak to bol môj februárový výber. Snáď som Vaše oči potešila a možno sa niektorá pustí aj do niektorého quiltu z môjho výberu. 


Prajem Vám pekný deň


Jana


2 komentáre:

  1. Ahoj Jani, krásné povídání a super inspirace :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani zase fantastické tipy. Cinncinaty quilt už jsem někde zahlédla, je skvělý, určitě návod využiju. Díky. J.

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre