streda 12. januára 2022

MODERN QUILT - JANUÁR

 Do príspevku som mala na pláne sa pustiť hneď po Novom roku, kým som mala dovolenku, ale nevedela som sa prinútiť sadnúť si k počítaču. A keby len k počítaču, ani šijaciemu stroju som toho veľa nedala. Mala som pripravené 3 quilty, ktoré som chcela prešiť, ale pokaždé keď som sa na ne pozrela, tak som si našla nejakú výhovorku, prečo ich nechať pekne odpočívať na svojom mieste. Jediné k čomu som sa prinútila, bolo, že som vytriedila zbytky, narezala ich na 2,5 inch a 5 inch štvorčeky a prúžky a narezala si zo zbytkov aj dieliky na moje pidi domečky, šité cez papier. A aj som ich ušila asi 150 ks. Monotónna činnosť mi robí v poslednom čase dobre, nemusím moc premýšlať, šijem na predkreslených líniach, nie je moc čo pokaziť, tak sa to hovorí, ale aj tak sa občas zadarí. Na celý quilt potrebujem asi 800-900 domčekov, takže v nasledujúcich 10 rokoch mám o zábavu postarané...:-)

 


A teraz už k tým quiltom. Už v predchádzajúcom článku som dávala odkaz na quilt, ktorý sa šije ako QAL na Bernina blog Deutschland - One twoo tree. Na konci QAL je losovanie o krásne ceny a hlavná výhra je Bernina Q16. Možno niektorá skúsite svoje šťastie. Odkaz je priamo na QAL. Je to krásny moderný quilt. 


Ako ďalší QAL sa šije Home street quilt od The Blanket Statement, návod je potrebné si zakúpiť a prihlásiť sa do QAL sa dá tu.  QAL začal 10.1.2022 a bude trvať 5 týždňov.


Ďalší quilt, ktorý ma zaujal je Join the Pas de Deux. Je to BOM - 1x za mesiac Vám do mailu príde návod na blok. Stojí to síce viac peňazí, ale myslím, že quilt vyzerá úžasne. Určite ho budeme vo finále vidieť v mnohých podobách. 


U Jenni - Nollie + been začne 24.1.2022 taktiež QAL - bude trvať 5 týždňov a bude sa spoločne šiť Desert cove quilt. Návod je potrebné si zakúpiť a QAL bude prebiehať na jej blogu. 


A v neposlednom rade musím spomenúť výzvu Jitky Chumchalové na spoločné šitie teplotného quiltu. Veľa informácii nájdete na jej blogu, ale aj a jej FB stránke. To aký bude mať dizajn Váš teplotný quilt je len na Vás, taktiež farebnosť si určíte samé. Ja som už v predchádzajúcich rokoch videla množstvo teplotných quiltov a jeden bol krajší ako druhý. Tieto tri sú moji favoriti, čo sa týka dizajnu a aj farebnosti.




Tak na január je to už sná´d dosť, veď takmer polovicu mesiaca máme úspešne za sebou. 

Na konci by som mala na Vás jednu otázku. Vo svete, v šicej komunite, prebiehajú stále swapy, len tu v tej našej českej a slovenskej je v tomto smere stále tichúčko. Nemali by ste záujem o swap - šili by sme nejakú drobnosť, napr. podkafíčka, kozmetickú taštičku, mini quilt, obal na knihu, no proste nejakú drobnosť. 

Prajem Vám pekný deň

Jana





2 komentáre:

  1. Jani, krásné inspirace. Stromečky jsem už prohlížela, ty se mi moc líbí. Úžasný je Desert cove quilt. O teplotních ani nemluvě a Tvůj výběr je skvělý. Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre