streda 9. marca 2022

MODERN QUILT - MAREC

 (článok obsahuje reklamu)


Tento mesiac sa mi do písania veľmi nechcelo. Vzhľadom k situácii, ktorá sa nás ako krajiny susediacou s Ukrajinou, priamo dotýka, som premýšlala, či vôbec aj niečo napísať. Ale pozerať a čítať stále správy, reportáže z Ukrajiny je pre mňa subjektívne hrozne stresujúce, čiže sa musím trošku venovať aj niečomu, čo mi prináša radosť. 

Takže tu je môj marcový výber moderného zo sveta quiltu:

Copihue quilt od Cotton and Joy, návrharka sa inšpirovala národným kvetom Chile, odtial totiž pochádza. K novému návodu je organizované aj spoločné šitie.



Nový návod nájdete aj u Suzy Quilts a to Maypole Quilt Pattern


Quilt Charismy Horton Good Times Quilt. Páči sa mi, že vo svojich quiltoch používa prevážne jednofarebné látky. 


Asi nie úplne moderný, ale veľmi pekný a hlavne oku lahodiaci quilt od Then Came June  I Heart You Quilt



Marec ukončím fotografiou detského quiltu, ktorý šila Andrea Kollath, pozostáva výlučne z tzv. economy blokov.  Šablony najdete zadarmo k stiahnutiu u nej na blogu, avšak vo veľkosti 6 inch. Deka je šitá z blokov o veľkosti 4 inch. Tu najdete šablóny na stiahnutie aj v iných veľkostiach. Je to určite super blok na šitie zo zvyškov. 


Môj marcový výber je trošku striedmy, ale snáď sa páči a poteší Vás. 

A ešte k tej Ukrajine, za ten krátky čas vzniklo veľa návodov, ktoré sú voľne dostupné, aby sme ukázali našu solidárnosť s Ukrajnou. Ale môžete priamo aj finančne podporiť šikovné Ukrajinky a to tak, že si od nich zakúpite na návod na Etsy. 


Budem rada, ak napíšete, čo by ste radi videli, aby som vedela na čo sa možno v apríli zamerať. 


Jana

1 komentár:

  1. Jani, zase pěkný výběr. První dva i poslední se mi moc líbí. J.

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre