utorok 10. januára 2023

TAJOMSTVO MOJEJ UPRATANEJ SKRINE

 Keď sa pozriem na svoju skriňu s látkami dnes a predstavím si, ako vyzerala kedysi, tak môj vnútorný Monk skáče asi tak meter od podlahy. Je to neporovnateľné. Nie že by sa nestalo, že tam látku našmochtlám len tak hala-bala, jasne že áno. A samozrejme, že kedysi som to aj videla, lebo sklá neboli oblepené látkou, takže preto sú látky namotané na comic boardoch(katóny)sú v tej hornej časti, lebo tie vyzerali upratane aj tak. 


Ale čo s tými ostatnými, ktoré boli síce v tej skrini uložené, ale každá trošku inej veľkosti, nedali sa mi z nich urobiť také tie pekné komínky. A tak pri hľadaní po internete som našla niečo, čo by mohlo tento môj problém vyriešiť. Nieže mohlo by, ale vedela som, že ten môj problém to vyrieši, pretože to je odskúšaná vec. 

A tak som si objednala môjho budúceho pomocníka, možno ho máte aj doma niektorá a tak tu je: je to doska na skladanie prádla. 


Je to takéto plastové čudo, ktoré je z 3 častí, vonkajšie krídelka(tie dierované) sú v hornej časti spojené s tou strednou plnou časťou. Ja som za to aj s poštovným zaplatila do 10€ a musím povedať, že to bola super investícia a môj vnútorný Monk mi je za to neuveriteľné vďačný. 

A tu ešte zopár fotiek, ako s tým látku skladám: 


Látku zložím tak, aby kopírovala modrú dosku, nemala by ani z jednej strany prečnievať.


Smerom k stredu preklopím jeden ten dierovaný diel, potom druhý a mám presne šírku môjho komínku v skrini.




Následne látku zložím(pri plnej šírke t.j. 110 cm - je to presne 3x, pri menšej len 2x) a ta dá, a môžem ich uložiť do skrine.

Niekto to skladá cez pravítko, mne sa to nedarilo. Takže mne takáto blbosť urobila obrovskú radosť. Možno sa pýtate, že čo na tom záleží, veď cez tie oblepené sklá, to aj tak nie je vidieť. Sklá som oblepila hlavne kvôli tomu, že v lete mi tam celý deň svieti slnko. A potom mňa to dosť vyrušovalo, keď som mala na očiach kopec farieb, stále mi tam ubiehal zrak a nevedela som sa riadne sústrediť na jednu vec. Takto som vlastne zabila 2 muchy jednou ranou......


Pekný deň dievčatá a šitiu zdar.


Jana

1 komentár:

  1. Anonymný8:22 PM

    To je výborná věc, používám na skládání triček, toto by mě nenapadlo :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre