sobota 31. decembra 2022

DOKONČI MA V ROKU 2023 - SOM TVOJ KOSTLIVEC

 Pravidelne na konci roku si dávam záväzok, že na blog budem prispievať častejšie, ale nejak sa mi nedarí. Stále to zostáva ako záväzok, ktorý posúvam z jedného roku do druhého a stále verím, že ten ďalší bude lepší a lepší. 


Ale v čom som bola usilovná, tak to bolo vytváranie kostlivcov, zvyčajne ma to najviac baví do fázy ušitia topu a potom to už ide ako hladnému......... veď viete čo. Tak ako niekoho baví viac quiltovanie/prešívanie, tak mňa baví viac rezanie, zošívanie a keď je top hotový, tak tá radosť ako keby z časti vyprchala a čaká na mňa pre mňa to najťažšie, prešívanie. Ak sa cez to celé nejak preborím, tak opäť prichádza niečo, čo robím rada a to je našívanie lemu. 


A teda musím sa priznať, tých kostlivcov sa mi nazbieralo nejak veľa, aj napriek tomu, že nemám rada, keď sa mi kopia, mám to rada také upratané, začnem a aj dokončím, ale to sa mi nejak v poslednom roku nedarilo (nielen v poslednom, ušitý top tu mám hádam z roku 2016, či 2017, už ani sama neviem). 

tak napríklad tento, je už zošitý a tým som skončila

A preto by som chcela vyhlásiť výzvu, ktorú som nazvala:

             DOKONČI MA V ROKU 2023 - SOM TVOJ KOSTLIVEC

Na konci blogového príspevku je možné si stiahnuť  PDF súbor, do ktorého si zapíšete svojich kostlivcov, ktorých by ste chceli dokončiť a v akom štádiu dokončenosti sú. 


Myslím, že spoločným podporovaním sa, fandením si, by sme mnohé našli motiváciu, vrátiť sa k svojim kostlivcom a postupne ich podokončovať. 

Na začiatku každého mesiaca by som na svojom FB profile urobila príspevok, pod ktorý by sme (vrátane mňa)dávali fotografie dokončených kostlivcov. 

A každá výzva musí mať aj nejaké pravidlá, takže poďme na ne: 

        1./ Mať potešenie z toho čo robím/robíte                      

       2./ Vyhľadať a ukázať max 9 topov, ktoré by sme chceli                   dokončiť do 31.12.2023

      3./ Mesačne si vytipujem 1 projekt, ktorý by som chcela v jeho           priebehu dokončiť (dokončiť znamená hotový quilt, prešitý,           olemovaný

      4./ Zapletie sa nám do našich plánov život - a čo? Nebudeme sa           predsa stresovať kvôli pár kúskom látok.

      5./ Chýba ti inšpirácia? Dúfam, že sa zapojíte v hojnom počte          budeme môcť čerpať išpiráciu a motiváciu jedna od druhej         

      6./ Dokončovanie projektu ti neprináša ale vôbec radosť a                kladieš si otázku "čo teraz? " Možno má niekto iný úplne              odlišný nápad, čo z tvojho kostlivca ušiť. Niekedy pomôže            nechať veci odpočinúť a nápad príde sám od seba


Prajem Vám krásneho Silvestra a všetkým všetko dobré v novom roku, hlavne veľa zdravia a kostlivcom zdar!


Projektový list - Dokonči ma 2023 - tu si môžeš stiahnuť.


P.S. Poprosím vyskúšať, či je možné PDF súbor stiahnuť a prípadne mi napísať, ak by to nešlo. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre