streda 20. októbra 2021

MODERN QUILT - VIANOČNÉ MODERNÉ QUILTY


(Reklama) 


V dnešnej internetovej dobe máme tú výhodu, že môžeme obdivovať kopec quiltov, ktoré by sme možno vôbec nevideli. Čím ďalej viacej sa mi páčia moderné quilty, šité z jednofarebných látok, improv quilty, ktoré sú úžasné, ale ja sa na ušitie nejakého improv quiltu vôbec necítim. A tak Vám dnes ponúkam trochu inšpirácie na tému Vianoc v moderných quiltoch.


K vianociam neodmysliteľne patria hviezdy, a Blue Mungo so svojim Stars Align quiltom ich rozžiaril v mnohých farbách.


Ďalší krásny quilt s hviezdami je od Running Doe Quilts a to Sweater Weather


 Čítať ďalej                                                                                                                                                                      
Quilty s vianočnými stromčekmi patria k Vianociam, a ide to aj v modernom podaní, napr. tento, tak trochu improv quilt, ktorý ponúka nespočetne veľa variácii a aj zúžitkovanie zbytkov, od Diary of a Quilter,  Holiday Patchwork Forest




Alebo potom naozaj Improv Quilt Pine Holow Patchwork Forest



Možno ste pri potulkách Instagramom narazili aj na Retro Ornaments od Lo & Behold Stitchery

A na koniec tento SPARKLEALLTHEWAY-DECK THE HALLS od Dear Stella




Tak to by bolo nateraz odo mňa všetko...... a hor sa do vianočného šitia.......:-)

Pekný deň

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre