pondelok 15. júla 2019

SWAP U MINERVA HUHN/ SWAP BEI MINERVA HUHN

Ešte v máji som sa prihlásila do swapu, ktorý vyhlásila Christina, ktorá píše na svoj blog Minerva Huhn. Váhala som, ale téma sa mi veľmi páčila - boli to polené štvorčeky.....S dievčatami z Nemecka som už šila v 2017 quilt a šijem aj tento rok, ale som v poriadnom sklze, ale swapu som sa ešte nezúčastnila. 

Ja som šila pre moju swapovú partnerku behúň na stôl a dokonca som ho aj ručne quiltovala.......je to trošku fuška keď človek chce, aby všetky stehy boli pomerne rovnaké. Šila som z viacerých odtieňov ružovej od Michaela Millera a šedej látky s písmom......quiltovala šedou perlovkou. Betsy, moja swapová partnerka si želala ihelníček, ktorý sa dá dať na šijací stroj a k tomu som pridala ešte nejaké drobnosti.

Noch im Mai habe ich mir zum Swap bei  Minerva Huhn angemeldet. Ich habe gehadert ob ich soll, oder nicht, aber das Thema - die Halfsqueretriangels hat mich überzeugt. Mit den Mädels aus Deutschland habe ich in 2017 ein Quilt genäht und ich nähe auch dieses Jahr und bin richtig im Verzug, aber bei einem Swap noch nicht mitgemacht.

Ich habe für meine Swap Partnerin ein Tischläufer genäht, und ich habe ihm auch per Hand gequiltet...es braucht schon Übung, wenn mann will, dass alle Nähte cca gleich sind. Ich habe aus mehreren rosa Stoffen von Michael Miller und einen grauen Stoff mit Schrifft genäht und gequilt mit grauen Baumwollstickgarn. Betsy, meine Swappartnerin hat sich ein Nadelkissen fuer die Nähmaschine gewuenscht und ich habe noch ein paar Kleinigkeiten dazu beigefuegt.




Ja som na oplátku dostala od MissSewing krásny poťah na vankúš, podkafíčko a mnou želané LOXKNOPF - gombíky,ktoré u nás nie sú k máni a balíček medvedíkov(mlsnota). 

Und ich habe von der MissSewing einen wunderschoenen Kissenbezug aus lauten Hst, eine Mugrug, die von mir gewünschte LOXKNOPFE und die Haribobären bekommen. Vielen vielen Dank liebe Christine.........




Prajem pekný deň

Ich wünsche ein schönen Tag


Jana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre