pondelok 15. júla 2019

QUILT K NARODENINÁM/QUILT ZUM GEBURTSTAG

V júli sme boli pozvaní na oslavu guľatých narodením otcovho brata. Nejak som to vytesnila a tak som musela dosť improvizovať. Mala som doma ešte jeden kit na quilt, ktorý som objednala ešte snáď pred rokmi z USA a nejak som sa do jeho šitia nemala, tak teraz prišla jeho chvíľa. Farebne sa dá povedať, že farebne je to skôr pánsky quilt. Je modro, hnedo béžový a na ušitie fakt jednoduchý. 
Kit som kupovala u Fat Quarter Shop.

In Juli wurden wir auf runden Geburtstagfeier von meinem Onkel eingeladen. Ich habe das Datum irgendwie verschlampt und dann musste ich ganz schnell impovisieren. Ich hatte noch  ein Quiltkit zu Hause, den ich vor Jahren aus USA bestellt habe, und jetzt ist seine Zeit gekommen. Farbig kann mann sagen ist das ein Herrenquilt. Blau, braun, beige in verschieden Tönen und mit verschiedenen Mustern.Der Quiltkit habe ich bei Fat Quarter Shop gekauft.




Dúfam, že sa darček aj páčil a urobil trochu radosti. 
Ich hoffe, dass der Geschenk ein bischen Freude bereitet hat. 

Prajem pekný deň

Ich wünsche ein schönen Tag

Jana


  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre