nedeľa 26. novembra 2017

PLANET QUILT



K 10. narodeninám môjho synovca som mu ušila quilt. Jeden už odo mňa dostal asi pred 3 rokmi, ale že vraj ten je pre malé deti a on by chcel už taký dospelácky. Tak dúfam, že planetárny quilt bude dosť dospelácky. A podľa všetkého bol, lebo sa mu veľmi potešil.
Zum 10. Geburstag von meinem Neffen habe ich Ihm ein Quilt genäht. Einen hat er schon von mir, vor cca 3 Jahren bekommen, aber der ist ja für kleine Kinder, wurde mir gesagt. Ich hoffe, das er diesen Planetquilt für ein echt Erwachsenenquilt findet. Und ich glaube, das hat er, den er hat im viel Freude bereitet.



Na quilte nenájdete žiadne zložité patchworkové vzory, dôležité bolo pre mňa, aby vyniklo 5 veľkých panelov s tématikou zeme ako planéty.
Panely som kupovala na Flér u Whittney, látku s planétamy a hviezdnou oblohou u dievčat z LaMarci a doplnkové látky na patchworkobchod.czZospodu quiltu je deka z Jisku.

Der Quilt habe ich sehr einfach gehalten, für mich war wichtig, das die 5 grosse Panele mit dem Planet Erde herauschtechen. Die 5 Panele habe ich bei Fler - Whittney gekauf, die Stoffe mit Planeten und Sternenhimmel bei den Mädels von LaMarci und die Zusatzstoffe bei patchworkobchod.cz .









Quiltovanie zase za mňa prevzala Monika Vágnerová a nemohla som si vybrať nikoho lepšieho.

Quiltig hat für mich die wunderbare Monika Vágnerová uebernommen und ich konnte niemanden besseren damit beauftragen.



  Prajem krásny deň

Ich wuensche einen schoenen Tag

Jana

1 komentár:

  1. Gratuluji synovci k narozeninam a tobe k povedenemu quiltu. Moc se mi libi.
    Ich gratuliere deinem Neffen zum Geburtstag und dir zum gelungenen Quilt. Er gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüße Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre