nedeľa 25. septembra 2016

TAJOMNÁ TAŠKA

Ešte minulý rok v novembri Deniska zo Zebry vyhlásila jednu zo svojich akcií a tou bola tajomná taška. V taške boli vianočné látky, ktoré bolo treba spracovať. Trvalo až do teraz, kým sa na tašku dostalo a ja som konečne všetko spracovala.......





Tým som tašku spracovala taker do posledného centimetra, myslela som že mi snád vyjde ešte na šitú kvetinu z archívu Bellet, ale asi veru nie.

Dúfam, že som splnila Deniskine zadanie, aj keď to trvalo strašne dlho...........

Prajem pekný deň

Jana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre