nedeľa 25. septembra 2016

NÁVRAT PO LETE

Už dávno som neprispela na svoj blog. Samozrejme, že si to sama pred sebou ospravedlním, veď bolo leto, pracovničku mám v podkroví, čiže je tam hrozne teplo, večer nemôžem otvoriť okná, nakoľko sú strešné a nalieta mi dnu kopec hávede......... ale to isto každá poznáte, keď chceme výhovoriek si nájdeme veľa, prečo sa niečo nedalo. Ale v lete ma to viacej ťahá von, záhradu máme dosť veľkú a vonku pri studenej minerálke v altánku sa sedí lepšie, ako potí pri šijacom stroji.

Ale keď som si prevzala na pošte knižku Archívu od Bellet, tak ma svrbeli prsty a musela som niečo z knižky vyskúšať. Zapáčil sa mi veľmi obrus, ktorý bol určite v niektorej Maríne, ktorú nemám, ale veľmi vo mne evokoval leto. Z mojej skrine som vytiahla levandulovú látku a drobne károvanú látku a moja letná kombinácia bola na svete.


Veľkosť je o malilinko menšia ako v kniže, musela som sa prispôsobiť látke, ale oba sa mi páčia. Obrus s aplikácami dnes odišiel kamarátkynej mamine. Tá má vždy takú radosť keď pre ňu niečo urobím a vždy ma tak chváli a mne to priznám sa tak robí dobre........:-))))
A ešte jedna levandulová kombinácia, veľmi som obdivovala ten spôsob zošívania na FB u šikovných dievčat, tak som to vyskúšala........



V knihe od Bellet sa mi veľmi páčili vankúše, úplne jednoduché zo štvorčekov, tak som sa pustila aj do nich.

Charm pack som kúpila už dávno v  v Zebre a konečne prišlo na to, aby som sa do neho pustila.

V klube Miniquilt  u Bellet sa učíme aplikácie, síce učiteľka sa snaží, ale ja som jedna z tých nepodarených žiačok, ktoré sa jednoducho naučiť nedajú. Skúšala som aplikácie podhrňované, snažila sa aby boli aspoň sčasti také pekné ako u ostatných dievčat, ale nešlo to, tak som si našla svoju cestu, ako sa popasovať s aplikáciami. Aplikácie som podžehlila pavučinkou a nažehlila na základ a potom ručne prišila. Taktiež som vankúše ručne poprešívala. Bolo to prvý krát, kedy som sa do ručného prešívania pustila a ešte to nie je veľká sláva, ale ručné prešívanie ma celkom bavilo, a tým vankúšikom s aplikáciami to podľa mňa vcelku pristane.






Prajem Vám všetkým pekný deň

Jana

3 komentáre:

  1. Janinko nádherné šitíčko tvoříš,levandulková variace nemá chybu,nevím,nevím jestli nebudu opisovat.Přeji krásný den.leon :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera, moc krásné práce z letních dnů :)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre