štvrtok 16. júla 2015

TAŠTIČKA NA MANIKÚRU

Už veľmi dlho bojujem s mojimi nechtami. Neviem ako kto, ale ja nerada robím niečo v rukaviciach, či už pracovných alebo gumenných. Viem, mala by som minimálne pri prácach v záhrade rukavice používať a skúšala som to už nespočetne veľa krát, ale aj tak vždy skončili v kontajneri. Ja proste neviem ani len burinu v rukaviciach vytrhnúť. A to si viete potom predstaviť ako vyzerajú moje ruky po záhradkarskej  sezóne. Majú pár mesiacov na zregenerovanie, ale príde jar a som zase tam, kde som bola aj rok predtým. Moje laky sa vždy váľajú v zásuvke, niežeby som ich mala strašne veľa, ale 2 farby sa nájdu určite, k tomu odlakovač a nejaká tá vyživa. A aby bol v tom poriadok a vždy som to našla na poriadku, ušila som podľa strihu od Anny Graham z  blogu Noodlehead, púzdro na manikúru, ktoré nájdete na stránke  Roberta Kaufmana, ako návod zdarma.
Annin blog je jeden z mojich najoblúbenejších a jej návody sú jednoducho  perfektné.
Okrem púzdra na manikúru som skúsila ušiť aj malú taštičku vo forme čajovej šálky.

Puzdro má priečinok na 4 laky, resp. fľaštičky  a kapsičku na zips, kde sa vojde pilník, zopár kozmetických tampónov a ešte nejaké drobnosti.

Prajem Vám pekný deň

Jana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre