nedeľa 14. júna 2015

3 TAŠKY PRE MALÉ DÁMY A JEDEN POŤAH NA VANKÚŚ

Už som sa nejaký čas chystala ušiť zopár menších tašiek podľa návodu, ktorý som už dávnejšie našla na internete. A v týždni nastala tá správna chvíla. Po večeroch vznikli taštičky pre malé dámy. Nie sú úplne najmenšie, majú rozmer 22x10x21 cm(vxšxd) a uši sú dlhé cca 48 cm. Vystužené sú vlizelínom, takže držia pekne tvar.Taštičky sú vnútri zrkadlovo k vonkajším látkam, čiže látka, ktorá je na taške vrchnou, je na futre spodnou látkou.........




Okrem taštičiek som ušila ešte jeden poťah na vankúš. Je s obrázkom miláčika kolegininej dcéry a dúfam, že Lucke sa bude páčiť. Obliečka je na vankúš o rozmere 50x5 cm a zapínanie má na skrytý
zips.


Prajem všetkým pekný deň

Jana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre