utorok 10. novembra 2020

SNOWMAN QUILT

Tak sa mi po dlhej dobe podarilo dokončiť môj snehulákový quilt. Trvalo to neuveriteľné 2 roky. Návod je od irmi.cz. Šijem s ňou veľmi rada, je to také pohodové šitie, aj napriek tomu, že som vždy posledná, ktorá dokončí svoju prácu..... ale veď niekto musí byť posledný.... Top som mala hotový v normálnom čase, dá sa povedať, že ešte keď bežal klub ku quiltu, ale potom nastali prieťahy. Najskôr som ho chcela prequiltovať sama a ručne, ale nevedela som sa odhodlať. Tak som ho zabalila a poslala Kamilke Nádvorníkovej na prequiltovanie. Asi od mája som ho mala späť a zase som sa nevedela rozhodnúť akou látkou ho olemovať. Nakoniec som urobila lem zo zvyškov 2 svetlých látok a po večeroch som ho pomaličky zo zadnej strany prešívala. A aj 3x zrazený slimák by bol asi rýchlejší, ako ja v našívaní. 

Quilt som šila prevažne z kolekcie Solstice od Kate Spain pre Modu(mala som 1 balíček FQ) a doplnila som ešte nejakými látkami taktiež od Mody.


Nun habe ich na unendlichen 2 Jahren mein Snowmanquilt fertiggestellt. Die Anleitung ist von irmi.cz. Ich nähe nach Ihren Anleitungen sehr gerne, es ist so ein entspanntes Nähen, auch wenn ich immer die letzte bin, die seine Arbeit fertig stellt. Der Top war noch in der Zeit, als der Klub zur Anleitung lief, fertig, aber dann habe ich gedacht, ich werde ihm selber und mit Hand quilten, aber dann habe ich Ihm doch auf Reise zur Kamilka Nadvorníkova geschickt, die Ihm gequiltet hat. Seit Mai war er wieder zu Hause, aber da konnte ich mich nicht entscheiden welches Binding zu dem Quilt passt, also habe ich dann aus 2 hellen Stoffen den Binding gemacht und dann ganz langsam und entspannt Ihm auf der Rueckseite mit Leiterstich aufgenäht. Ja, ich weiss, 3x überfahrene Schnecke wäre schnelle gewessen als ich bei annehen.

Der Quilt habe ich aus der Kolektion Solstice von Kate Spain für Moda genäht und dazu noch ein Paar Stoffe auch von Moda.  















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre