piatok 14. apríla 2017

TAŠKOVÝ SEW-ALONG MAREC/TASCHEN SEW-ALONG MÄRZ

Marcovú tašku som si predstavovala príliš ľahko a dopadlo to tak, že ju pridávam v posledný deň. A to ešte nie je tá taška, ktorú som začala pripravovať, musela uhnúť iným termínom(viem, sú to len výhovorky) a tak som sa narýchlo rozhodla ušiť inú tašku.

Die Aufgabe für März von greenfietsen.blogspot.de habe ich mir leichter vorgestellt und es ist dazu gekommen, dass die Tasche an dem alle letzten Tag fertig geworden ist. Und es ist noch nicht die Tasche, für die ich alles vorbereitet habe, die müsste anderen Terminen weichen(ich weiss, das sind nur Ausreden) und ich habe mich entschieden schnell eine andere Tasche zu nähen.

Túto tašku som videla na Andreinom blogu a hneď sa mi zapáčila, v mojom podaní som recyklovala staré rifle, ktoré už dosť dlho ležali v skrini a zbytkov látok. Len som akosi neodhadla veľkosť, Andrea síce píše, že taška je riadne veľké a zmestí sa do nej toho veľa, ale že je až taká veľká, som nepredpokladala.

Diese Tasche habe ich bei Andrea von Quiltmanufaktur  gesehen und hat mir gleich gefallen, bei mir handelt es sich um Recyklation von alten Jeans, die schon einige Zeit in Schrank lagen und Stoffresten. Nur die Grösse habe ich falsch eingeschetzt, Andrea schreibt, dass die Tasche gross ist und mann kann viel reinpacken, aber dass sie sooo gross ist, habe ich nicht vorgesehen.

Taška je úplne jednoduchá, ja som vnútri pridala ešte jednu, na magnet  uzatvaráteľnú, kapsičku.
Taška sa šila výborne, ale nabudúce to bude trošku zmenšená verzia.

Die Tasche ist ganz einfach, kein Schnick, Schnack, ich habe sie drinnen noch mit einen Fach mit Kloppe, die mit Magnet geschlossen wird, aufgeppept. Die Tasche hat sich super einfach genäht, aber nächstes mal werde ich Sie in einer kleineren Version nähen.  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre