streda 8. februára 2017

6 hláv/12 blokov- február/6 Köpfe/12 Blöcke - Februar

Ako bolo prisľúbené, 1. februára zverejnila Nadra na svojom blogu ellisandhiggs.com februárový blok do projektu 6hláv/12blokov. 
Nadra si vybrala cca 150 rokov starý blok Churn Dash, na ktorom si často mladé dievčatá skúšali svoju šikovnosť v patchworku. Je to jednoduchý bloček, pozostávajú z 3x3 štvorcov.

Wie versprochen, gleich am 1.Februar hat Nadra auf Ihrem Blog Ellisandhiggs.com der Februar Block Veröffentlicht. Es handelt sich um den Churn Dash, ein altes Patchworkblock. Es handelt sich um einen neunen Block also 3x3 Rechteckblock, 3 Rheihen mi je 3 Rechtecken.

Blok nie je ťažký, mala som ho rýchlo ušitý a veľmi sa mi páči.

Der Block ist leicht zu nähen, so flink war ich nicht bei dem ersten Block aber er gefält mir ausgesprochen gut.



A teraz už môžem trpezlivo vyčkávať na marcový blok, ktorý pre nás pripraví Andrea, ktorá bloguje na quiltmanufaktur.

Und jetzt kann ich nur geduldig auf den Märzblock warten, der für uns Andrea von Quiltmanufaktur vorbereiten wird.

Prajem pekný deň

Ich wünsche einen schönen Tag

Jana


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre