nedeľa 8. januára 2017

TAŠKOVÝ SEW-ALONG 2017/TASCHEN SEW-ALONG 2017 - JANUAR

Mojím druhým projektom, do ktorého som sa prihlásila je "taškový sew-along 2017", ktorý vyhlásila bloggerka Katharina z Greenfietsen a jej blogová kolegiňa Katharina z 4 Freizeiten. Každý mesiac sa šije taška, púzdro......atď.

Mein 2. Projekt, bei dem ich mich angemeldet habe, ist Taschen-Sew-Along 2017, den Katharina von Greenfietsen und seine Bloggerkolegin Katharina  von 4freizeiten ausgerufen haben. Jeden Monat wird eine Tasche, Mäpchen oder so genäht. 

Tu je prehľad tém:
Hier ist der Themen Übersicht:
Január: Látkové vrecko, nákupná taška, Február: Organizér, Marec: patch it - patchwork na taške,  Apríl: v centre designu tašky je gombík,  Máj: zmenšila som si strih,  Jún: v centre pozornosti zvierací miláčik, Júl: Ahoj, námornicky design, August: púzdro, kozmetická taštička, September. SnapPap, korok, Oktober: môj vlastný látkový design, November: Vianoce, December: hviezdy


Pre januárovú tému som sa rozhodla ušiť tašku Renatku z Marína Quilt 6/2016. Taška sa šila vynikajúco, je pomerne veľká a zmestí sa do nej toho naozaj veľa. Ja som vonkajšiu látku vyztužila Vefixom90(čo by som už nerobila) a oproti strihu by som nabudúce predĺžila uši asi o 10 cm. Používať ju ako nákupnú tašku, na to jej je škoda, v lete to bude super taška na každý deň. 


Im Januar habe ich mich fuer Tasche Renatka aus Marina Quilt 6/2016 entschieden. Tasche hat sich super genäht, ist sehr gross und rein kann mann wirklich viel einzupaken. Auf den Aussenstoff habe ich  Vefix90 aufgebügelt(was ich nächstes mal nicht machen würde) und nächstes mal würde ich die Henkeln um cca 10 cm verlengern.  Die Tasche als Einkaufstasche zu nutzen, das wäre zu Schade, im Sommer wird das eine super Tasche fuer jeden Tag.


Vonkajšia látka/Aussenstoff:  Robert Kaufman-Tahitian Nights, Vnútorná látka/Innenstoff: AGF-Oval Elements cappucinno, Štítok/Label: Milkak
Už sa teším na ďalšiu časť, kedy sa bude šiť organizér. 

Ich freue mich auf den nächsten Teil, wo wir ein Ordnungshelfer nähen sollen. 


Prajem Vám pekný deň a teším sa na Vaše komentáre

Ich wuensche Euch ein schönen Tag und freue mich auf euere Komentare


Jana

8 komentárov:

  1. Hallo Jana,
    das ist eine sehr schöne Tasche! Der Stoff ist wunderbar und wird eine tolle Tasche für jeden Tag... im Sommer :-)
    Alles Liebe, Katrin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vielen Dank fuer die nette Worte.....:-)
      Jana

      Odstrániť
  2. Taška se moc povedla. D. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow! wunderschön ist Deine Tasche und der Blumenstoff gefällt mir sehr! Blumenstoffe sind in diesem Jahr IN!

    Liebe Drosselgartengrüße von Traudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Traudi, vielen Dank fuer die schoenen Worte, freut mich das dir meine Tasche gefält.
      LB Jana

      Odstrániť
  4. Zdravím vás,
    taška je nádherná a projekt zaujímavý, držím palce pri zrealizovaní a občas k vám "nakuknem"...
    Pekný večer,
    Aďka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Aďka,
      poteším sa každej návšteve a zanechanému komentáru.
      Jana

      Odstrániť

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre