pondelok 14. novembra 2016

VÝHERCA LOSOVANIA Z 2.ČASTI MINISERIÁLU O PATKÁCH K ŠIJACIEMU STROJU

Trošku som natiahla čas na vylosovanie výhercu z 2.časti miniseriálu o päkách k šijaciemu stroju.

Vylosovaný výherca obdrží tento balíček:


Trošku ma mrzí, že sa Vás zapojilo tak málo, ale snáď to bude nabudúce lepšie.

Výhercom sa stáva:
True Random Number Generator  2

Poprosila by som Janku Svitkovú, ktorá uverejnila nasledovný príspevok, aby sa mi ozvala cez kontaktný formulár na mojom blogu: 
Teflónovú patku veru nemám. Koženku šijem patkou s valčekom alebo, ako aj píšeš, koženku mažem :-) Teším sa na ďalší diel!

Prajem všetkým pekný deň

Jana




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre