nedeľa 20. marca 2016

40 DNÍ JE ZA MNOU......

Presne 10. februára som si dala ciel, za 40 dní uháčkovať 40 čapičiek pre predčasne narodené bábätká v našich nemocniciach. Dnes je 40 deň a 40 čapičiek je uháčkovaných......... musím povedať, že sa mi niektoré dni o háčkovaní už aj snívalo a určite som v noci rukami háčkovala, ale môj ciel je splnený.
Čiapočky sú hotové a ja musím už len pozaťahovať nitky, čo som počas háčkovania nerobila. Dúfam, že čiapočky sa budú páčiť a hlavne splnia svoj účel.


Čiapočky sú háčkované z vlny Ellian nicky a kupovala som na www.zlatapriadka.sk

Okrem nich som počas týchto 40 dní ušila 11 zavinovačiek, 20 párov flísových papučiek a 7 ks prikrývok na inkubátory. Všeko som zatial zbalila do krabice a nakoľko odovzdávka pre nemocnice sa prekladá až po Veľkonočných sviatkoch, tak stihnem ešte niečo urobiť...........

Látky na zavinovačky sú od www.domlatok.sk, detské látky do týchto charitatívnych akcii nakupujme prevážne u nich, vzhľadom k tomu, že majú veľa látok v šíke 160 cm a dokonca aj 280 cm a za výhodné ceny



Flísové papučky sú šité z flísovej deky zakúpenej v KIK-u za 2,99, okrem papučiek z deky šijem aj čiapočky, ale o tom inokedy. Nie som spokojná s viazaním papučiek z tenkej stužky, chcelo by to niečo iné, čo sa nešmýka, snáď mi niektorá poradíte.......

Prajem vám peknú nedeľu


Jana

1 komentár:

  1. Jani Ty si neskutočnááá, všetko je tak užasné a dokonalé..... ďakujem Ti za tak skvelú spoluprácu a Tvoje dobre srdiečko ,šikovné ručičky ....:)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre