utorok 10. novembra 2015

PREDVIANOČNÝ MARATÓN POKRAČUJE TRETIOU ETAPOU

Tretia etapa predvianočného maratónu bola pre mňa veľmi príjemná. Ústredným motívom bola "žena". Dostala som krásny kus látky s motívmi ženy. Látka krásna, farby aké mám rada, Deniska sa mi trafila do nôty.

A keď má byť ústredným motívom žena, tak som sa rozhodla ušiť niečo, čo potrebuje mať každá z nás v kabelke.  Najskôr vznikol obal na malý zápisník a potom obal na diár. A nakoľko mi ostal ešte kúsok látky a našla som medzi starými zásobami ešte jedno zrkadielko s epoxi čočkou, tak vzniklo k obom obalom ešte zrkadielko.








Dúfam, že som dobehla do ciela 3. etapu a teším sa už na ďalšiu.

Prajem Vám krásny večer

Jana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre