nedeľa 1. novembra 2015

1. a 2. ETAPA PREDVIANOČNÉHO MARATÓNÓNU SO ZEBROU

Nehovorím to rada, ale ani sa nenazdáme a budú to opäť Vianoce. Väčšina z nás v čase predvianočnom nevie čo skôr, ale treba sa aj zastaviť a oddýchnuť si, odreagovať sa od toho zhonu.
A v tomto čase Deniska zo Zebry vymyslela predvianočný maratón. Neviem z koľkých etáp sa bude
skladať, ale dúfam, že dobehnem do konca.

1.Etapa:
v prvej etape každá účastníčka obdržala panel a mala z neho niečo ušiť. Ja som obdržala panel so slnečnicami a musím sa priznať, na ten som už dlho na e-shope Zebry poškulovala. Tentokrát som hneď vedela, čo z neho bude. Obrus a prestieranie do kuchyne. Slnečnice mám veľmi rada, pripomínajú mi neskoré leto a to mám teraz v kuchyni na stole.

Panel s veľkými kvetmi slnečníc som doplnila bielou bavlnou a žlto-hnedo-bielou bavlnou, ktorú som už dávnejšie kúpila v Zebre. Na bielej bavlne som vyskúšala jeden z vyšívacích vzorov na mojom stroji - musím podotknúť, že prvý krát.


A k obrusu prestieranie už v jesennejšom tóne.

2. ETAPA
Druhá etapa predvianočného maratónu začala hádankou, ktorá bola priložená pri látočkách, ktoré sme od Denisky dostali. Látky tvorili indície a my sme mali uhádnuť, na ktorú krajnu nás Deniska chcela naviesť indíciami vo forme 2 panelov a 1 kusu látky. Odpoveď na hádanku sme jej posielali správou cez FB. A teraz už moje hotové dielka z indícii, ktoré ma naviedli na Francúzsko.

Návliečka na vankúš o rozmere cca 45x45 cm
Z malého panelu s kuchárikom vznikla kuchynská chňapka a z kusa látky s levandulou 3xpodkafíčko.
Bála som sa, že podkafíčka budú trošku malé pre veľkú šalku, ale myslím, že sú tak akurát, ani malé, ani veľké. Nápad na podkafíčka som mala z tzv. look book firmy Art Galery. Je to niečo ako on-line časopis s množstvom inšpirácii na látky z ich kolekcii. 

A už sa teším na ďalšie pokračovanie predvianočného maratónu.

Prajem krásnu nedelu.


Jana

3 komentáre:

  1. Nádhera. Krásna práca. Gratulujem
    Práve rozmýšľam nad tým, že by som tiež vymyslela takú súťaž v oblasti tvorivosti, aby sme to Slovenky na blogoch trošku oživili a zároveň zvýšili sledovanosť blogov a aj podporu pre remeselnú tvorbu v rôznych technikách. Je to zatiaľ len ako nápad, nad ktorým premýšľam. Chcela by som to spustiť od Nového roku, teda od januára 2017.
    Napríklad Poľky robia tieto súťaže na zadanú tému, každá v inej technike.
    Keď to myšlienkovo dotiahnem trochu, napíšem blogový príspevok. Potešilo by ma, ak by si sa zapojila, prípadne aj iné dámy.
    Prajem krásne dni. Ana

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre